* Înregistrarea documentelor primare în conformitate cu normele legale în vigoare ;
* Evidență clienți, furnizori, obiecte de inventar, mijloace fixe, calculul amortizării ;
* Întocmirea balanței de verificare lunare, registrului jurnal, jurnalelor de TVA și cartea mare, registrului inventar, registrul de evidență fiscală;
* Organizare contabilitate pentru evidența finanțărilor nerambursabile (Fonduri Europene), întocmire de documente și raportări în etapele de derulare a proiectelor.
* Contabilitate de gestiune și calculația costurilor ;
* Calcul impozit profit, impozit microîntreprinderi, întocmire si depunere declarații D100, D101 ;
* Întocmire si depunere declarație TVA D300, rambursări TVA ;
* Refacerea evidenței contabile ;
* Întocmirea, certificarea și depunerea Situațiilor financiare semestriale si anuale (bilanțul contabil) ;
* Obținere certificate fiscale ;
* Efectuarea de punctaje cu administrația financiară ;
* Întocmirea altor situații sau rapoarte cerute de conducerea societății sau prevăzute de legislație ;
* Contabilitate in partida simplă, PFA, Întreprinderi Individuale;
* Registru încasări si plăți PFA, Întreprinderi Individuale;
* Declarația unică, întocmire si depunere.
Trimite-ne rapid un mesaj și îți vom răspunde în cel mai scurt timp.
Ⓒ 2020 - Toate drepturile rezervate Ro Cont Activ SRL. | Website construit de Evoro Agency